Måste bara få skriva av mig lite..

Vet att jag slutat blogga, men jag saknar det lite faktiskt. Och det är ju kul att gå tillbaka och läsa om vad som har hänt, men jag vet inte..
Har ju min kära iPhone nu också som jag fick i konfirmationspresent av mina älskade föräldrar, och då blir det ju lite lättare att blogga också :)
Men vi får se vad som händer!

Kan ju också säga att idag har jag ägt star i 1 år och 2 dagar, helt sjukt vad tiden går fort!
Och igår tillbringade vi hela kvällen hos veterinären, hon är på väg att få en senskada så ska skritta henne i 6 veckor.. Känns sådär måste jag säga, vi som planerat så många tävlingar.. Aja, sånt som händer !

Ha det bäst, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback