Somliga ljus brinner aldrig ut.

Ledsen för sjuk dåligt uppdatering vänner, men så är det sometimes.
Har haft lite problems med livet ett tag, men jag lever och allt är som innan. Nästan iaf..
Och efter en veckas prao i stallet är jag heelt slut, hoppat en söt liten D-ponny nu i 3 dagar också, tror vi kom ganska bra överens idag. Gick så sjuuukt mycket bättre än i onsdags!!
Min alldeles egna lilla stjärna mår primaballerina, lika förjävlig att fånga i hagen som vanligt.. men sånt är livet!
Visste att hon var sån när jag köpte henne, så får allt ta och skylla mig själv xd Tur att hon är söt iaf, min prinsessa♥
Nu ska jag ut med vovven, hoppas vi hörs! PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback