Min NatalieEvelynDamgren

Love på dig min allra finaste syster, helt sjukt vad jag tycker om dig!

Skolan idag började hur segt som helst, men efter 3 timmars sömn + en härlig huvudvärk är man nog inte så jätteglad.. 70 minuter engelska kändes mer som 7184812474182 timmar.
På lunchen blev allt mycket bättre, då jag och några söta vänner stack upp till stan och käka på Spice ’N Rice. Mega gott var det, är dock fortfarande lika mätt. Haha

Efter skolan blev det stallet, HUR JÄVLA GALEN SOM HELST ASSO!
Trodde vi skulle gå omkull vissa gånger, eller bli påkörd av en bil eller nått..
Men hepp, vi klarade oss.

För här sitter jag och nu ska jag plugga lite till engelska provet vi har på fredag.

Ha det bäst, så hörs vi. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback