i brist på annat

♦ Jag har linser, men inget synfel. Anstränger ögonen alldeles för mycket, så för att dämpa huvudvärken.
♦ Den 13 mars blir jag av med min tandställning :D
♦ Min mamma är den bästa som finns ♥
♦ När jag lyssnar på Sofijah kommer det upp massa minnen från 2008-2010
♦ Om jag gråter inför folk har det verkligen hänt något
♦ Jag vill ha en pojkvän, men vet inte om jag vågar..
♦ Jag saknar sommaren 2010 sjukt mycket!
♦ Jag är fortfarande inte helt frisk.
♦ Jag klarar inte av att gå och lägga mig utan att snacka med någon.
♦ Jag är under 160 cm
♦ Mitt humör kan ändras jättesnabbt
♦ jag har brutit handen/armen rejält 3 gånger, haha..
♦ Jag har krockat med en bil för att handbromsen släppte xd
♦ Jag är sjukt osäker, vågar sällan "ta för mig" när jag träffar nya människor eller de jag inte träffat på länge.
♦ Har svårt att lita på folk
♦ Är sjuuuukt skoltrött!
♦ Hatar ":P" gubbarna
♦ Just nu är jag mega törstig.
♦ Egentligen vet jag inte varför jag bloggar.. Det är inte alls många som kollar min blogg.
♦ Jag kan sova 4 timmar på dagen, men ändå somna på kvällen som vanligt.
♦ Nu orkar jag inte skriva mer, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback