TAGGA SOMMARLOV PÅ FREDAG

Jag tror de flesta som bor i Skövde vet att det är sommarlov på fredag. Hur nice liksom ?!
Har massor med saker jag ska göra under sommaren, vet dock inte om min familj har planerat någon semester.
Men tror att vi skulle dra till göteborg en helg eller nått, sen skulle min bror och de åka och kolla på fotboll. Men tror jag skippar det faktiskt.
Kanske drar på ett meeting med Star om allt blir bra. :)

Men sen det där med sommaren då.. bada&sola.. Efter vintern börjar de flesta att äta nyttigt och träna osv för att få en snygg kropp till sommaren. Och jag förstår de till stor del, verkligen! Men varför inte träna hela året runt och ändå äta det man vill ? :)
Man behöver ju inte äta godis och sånt varje dag, och så kan man ju såklart minska på det. Men jag själv tycker inte man ska dra bort på allt sånt helt. För jag tror att det är då, allting kan gå överstyr. Tillslut när man fått den kroppen man ville ha från början, då fortsätter man minska på maten och öka på träningen. Sen är man fast med det, det går ganska så fort utan att man märker det.

Nu menar jag inte att jag gör så som jag skrivit, för det gör jag inte. Iof så var inte min jul och vinter som alla andras eftersom jag hade körtelfeber lite mer än 2 månader. Så jag orkade knappt äta, haha.
Men sen när jag blev "frisk" så ville jag direkt ut och träna inför sommaren. Även fast jag inte fick anstränga mig.


Sen menar jag verkligen inte att man måste träna inför sommaren, för egentligen borde man skita i allt sånt och göra vad man vill och va stolt över det. Men det är svårt i dagens samhälle.

Hoppas ni förstår vad jag menar ? :) Blev ganska rörigt..



Fast vem tackar nej till dedär ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback