lär - känna - mig - lista

 

Namn: Moa Bergman
Längd: borde vara 160 nu ?!
Skostorlek: 37
Hårfärg: blondiie
Önskar du att du bodde någon annastans: ja!
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra du är attraktiv: kan tyvärr inte läsa andras tankar ;)

Använder du droger: NEJ!

Röker du: Nope. :)
Vilka shampoon använder du: sunsilk trorja det heter, REKOMENDERAR DET!
Vilka parfymer använder du: Ehm, vet inte vad den heter.. men den är rosa ohså finns det i flera färger.. hahah, någon som fatta ?
Vad är du rädd för: Mörker!! ohså typ växter och småkryp.

Gillar du att tvätta: nej.
Gillar du berg- och dalbana: Nej! :o

KÄNSLOR
Gråter du ofta: sometimes.
Skrattar du ofta: När jag är glad, så ja :)
Hur känner du dig just nu : Riktigt uttråkad och har inte lust med någonting alls..

Hur har du mått den senaste tiden: Både bra&dåligt, har varit som en berg och dalbana.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Nej, berättar det mesta för min mamma :)
Blir du lätt förälskad:  Nej, det tycker jag inte.
Är du kär i kärleken: haha, ne :)
Tror du på ett för alltid:  Kanske, men inte just nu :)

Är du förälskad just nu: Nej :(

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: ingen .. Foreveralone!

Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken:
JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback