idag har jag.. blablabla..

Läs om ni orkar, har inget bättre att säga.

Hade klasskampen hela eftermiddagen tills vi slutade vid halv 3 ? Då var min mor så gullig att hon skjutsa ut mig till stallet innan hon börja jobba. Spöregna när jag skulle rida Star, buhu.. Red även Linas ponny, Play. Gick helt okej:)
När jag kom hem duschade jag ohså, sen stack jag över till Natalie som även åker till turkiet på fredag.. Avis?-nejdå!

Imorn slutar vi halv 2, då vet jag itne vad som händer. Det blir nog bra, SEN ÄR DET SKOOOLAVSLUTNING! YAAY

Nu blire ett till avsnitt av bb, måste snart ladda ner årets säsong.. hehe, nörd jag är! PUSS

Går inte ladda upp bilder, bara så ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback