här vart det tomt..

Hej på er!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering, igen. Men det är såhär att jag har haft fullt upp!
Här kommer lite snabbt om dagarna som varit:
Måndag: Träffade Madde på stan först, åt på spice'n rice och sedan hade vi moppekurs från 1-20 över 5.. segt!

Tisdag: Veterinären med Sjärnan, OCH VET NI VAD?! Hon är frisk :D

Onsdag: Moppekurs hela dagen igen, käkade på Bake Off med Madde innan.

Idag: Göteeborg med Amanda hela dagen!
Va rätt chill ändå, fick med mig ett par mjukisar hem som jag verkligen behövde. Men ja, hade tänkt köpa lite annat också men så blev det ju såklart inte. Får dra dit en dag med mami sen ist, hihi :)

Nu ska jag inte va så tråkig och bara säga vad jag har gjort, hoppas ni haft det bra dessa dagar iaf! Imorn är det midsommar, då ska jag först ut till stallet och rida Play&Star, sen ska jag hem och duscha. Ska försöka hinna dra till stan en snabbis också. Vi får se hur det blir med det, haha.


Kommentarer
amanda säger:

din blogg är så tom, jag blir ju ledsen :(

2012-06-24 | 23:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback