går verkligen inte mobilblogga..

Då jag nästan aldrig sitter vid datorn längre, så blir det mest mobilblogg ändå. Men eftersom den appen inte verkar fungerar längre så blir det mycketmycket sämre uppdatering. Inte för att jag bloggar så jätteofta ändå, men ja..
 
Tvingade med min latmask till hund ut på en liten promenix förut, riktigt skönt att bara få gå med lurarna i öronen med go musik! Rensa tankarna lite, det behövdes verkligen. Skulle träffat Amanda idag också, men det blev inte så.
 
Imorn ska jag iaf sova ut, var ju så otroligt duktig och gick upp klockan 6 idag för att åka ut till stallet.
Bästa Star fick nya skor och då passade jag på att rida samtidigt.
 
På kvällen bakade jag och Rasmus en sjukt äcklig kladdkaka, den är som tuggummi. Någon som vill smaka?! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback