Förlåt för seg update

Men, jag har inte suttit vid datan alls mycket. Och blogg-appen verkar inte vilja fungera. Segt, men så är det!
Imorn är det skolavslutning, känns dock inte så med tanke på vädret. Haha, men man är ju i Sverige så ;)

Ska inte göra någonting alls på skolavslutningnen, men efteråt ska jag och Natalie kolla på våra småsyskons. Och efter det drar jag, min bror&mami och äter på Spice'n  rice. Sååå nice!

Tänkte kolla klart på detta bb-avsnittet, haha skräll.. Sen ska jag iaf sova! Klockan ringer klockan 8 imorn, hörs! PUSS

Kommentarer
annalitborn säger:

min bloggapp funkar inte heller, hur jävla jobbigt som helst :ooo

2012-06-15 | 13:11:28
Bloggadress: http://anneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback