Chillar, självdååå ?

Dom där nere kollar på sämsta filmen, fattar inget.. så gick upp ist. Och med mig följde gosigaste vovven. 
Ska snart ut och gå/springa trorja. Måste det!! Ska kolla med min mor om hon har lust att joina :) 
 
Det gick super att rida Play förut (y) Gick dessvärre ingen vidare alls med Star, vet inte vad det var som jag tyckte gick dåligt egentligen. Mamma tyckte det såg jättebra ut, men eftersom jag tog sprutan igår hade jag skitont i armen. Och Star var skitstark!! Så ja, kom inte riktigt överens och när jag bad henne jobba blev hon sur och ställde sig på bakbenen ;o Slutade när hon började mamma tyckte hon gick bra. Då fick hon galoppera på gärdet en sväng. 
 
På tisdag ska jag tävla dressyr (!!!!!!!) på Star, känns sådär efter dagens pass. Men så som hon gick igår har hon aldrig gått förut, SJUUKT BRA VERKLIGEN!! Sällan jag är riktigt nöjd, men igår var jag verkligen det :) 
 
Imorn ska jag fixa stallet lite, sen vet jag inte. Är så jävla less på vädret så jag orkar/vill inte göra något annat än vara hemma och gosa ner mig i sängen och kolla film. 
 
vill tävla NUNUNUNUNU!!!! Men nästa vecka ska jag börja hoppa henne igen! Glada tjejer, ohyes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback