att ni fortfarande kollar..

Hej på er godingar!
Gick in och kollade lite på statistiken nyss, och det är fortfarande folk som kollar varje dag. Visst, det är inte alls lika många men det är endel.

Igår var det fredagen den 13:de ju. Tog min andra spruta mot livmoderhalscancer och AJ vad ont det gjorde. Hon träffade i ett sånt där kärl så det blödde huuur mycket som helst också :o
Sen hände det inte så mycket mer, red Star&sprang/gick en runda.

Idag ska jag rida både Star&Play :) vi hörs kanske senare. Ha det super, pusss

Fina Play från tävlingen! Och bilden togs av Molly Bergh, mollybergh.blogg.se :) älskar hennes bilder!!
Hoppas det är okej att jag la upp bilden, annars säg till så tar jag bort den ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback