Ingen skola för mig idag

Var helt död imorses, orkade verkligen ingenting. Så gick upp och la mig igen och sov till halv 1, då väckte mami mig så skulle säkert kunna sova huuuuur länge till som helst. Åt lite, sen kollade jag på bilar 2.. skitsöt :D


Sen drog jag till stallet en sväng, kände att jag va tvungen eftersom inte hade gått på några dagar igen.. Snacka med Lina lite också, som också är sjuker ): kryyaaa! ♥
Verkade som de flesta tycker jag ska färga brunt igen, vet inte om jag vågar.. sliter ju som fan när man ska bli blond igen :o men vi får se hur det blir.
vet inte om jag ska till skolan imorn heller, men det märker vi. Nu ska jag plugga, ciao
känner att jag snackar ganska mycket om att bli brunett.. förlåt ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback