Hemma från stan&en jobbig dag!

Drog alltså till stan efter skolan, eller ah.. Kollade på några som spelade&sjöng ohså på musikskolan och efter det slutade vi.
Skulle då gå ner till stan med Amanda och Andrea(&Viola?) men jag och Andrea hade våra saker på skolan, så fört gick jag och hon dit och hämta våra saker, sen kom vi på att det egentligen inte var någon ide att gå tillbaka för Andreas buss skulle gå snart, men hon hade Amandas nycklar så va tvungna att ta oss tillbaka till stan igen iaf. såg  då att bussen kom så sprang fort som fan till busshållsplatsen och sen åkte vi till rese där vi skulle träffa Amanda, men hon va inte där så Amanda och Johannes kom till donken ist.
Oh ja, där satt vi ett bra tag! typ över 2 timmar, träffade Amanda&Sofie också. Sen när de&andrea drog gjorde vi typ ingenting.
Typ en sån där bortkastad dag jag egentligen borde pluggat, ska kunna 10 engelska verb, läsa över 70 sidor i svenskaboken, skriva klart Nosaken tills imorn.. känner att jag ligger lite efter.. ? NEJDÅ, inte alls!

Nu måste jag plugga gärnet, sen duscha&raka benen ohså, sen plugga lite till.. SEN SOVAA! Sjukt trött ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback