det här med hår..

Vill så gärna bli brunett, med vet hur jobbigt det va med utväxten hela tiden.. Så funderar på att fortsätta vara blond och skaffa löshår ist ? Blir ju ändå något "nytt" med håret.
Isf ska jag nog ha microringar, någon som har det och vet om det är bra ?
Vill inte ha clips iaf, sliter sjukt mke + att det är jobbigt att sätta i.. haha, lat chey!
But i don't no, vill ha en one piece också.. och såååå mycket pengar har jag inte! Köpte ju en jacka förut också..
Men ja, är det bättre att köpa löshår eller ska jag köpa en one piece ? Har ju redan en från gina.
Haha, sicka problems jag har :o
Löshår
eller
one piece ?

Kommentarer
vilma säger:

Löshår!

2012-01-22 | 13:39:43
annie säger:

one piece!! :)

2012-01-23 | 07:19:12
Bloggadress: http://anneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback