med huvudvärk

Bjuder på en söt bild, haha
Sitter här och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt också. Känns sådär kul på en fredagskväll, men det funkar :)
Dagens ridpass på båda pållarna dåå;
Playboy gick så sjukt grymt bra! Visst att jag inte rider som Lina, det kommer jag aldrig göra heller.
Men jag och Play verkar ha hittat varandra ganska bra ändå, till skillnad från i somras.
Vilket är jätteskoj! :D
Han är verkligen jättetrevlig nu när man känner han, förstår att Lina fastnade för honom.
Dock är han inte lätt, men alla hästar är j svåra på sitt sätt. Lär man bara känna honom, ger han sin tid och kommer på hur man ska rida honom är det klart att det blir lättare!
Körde iaf vldigt mycket galopparbete på honom, båda blev faktiskt riktigt trötta efter de där 45 minuterna ;)
Sen blev det Starsons tur då, började med att jag fick jaga in henne i stallet.. knasponnyn♥
Fixade henne och testade det nya tränset, som hon va supersöt i!
Väntade ett tag tills Cecilia (? :$) blev klar så vi kunde rida ut en sväng.
Blev ganska mycket galopp på stora rundan, behövdes verkligen då min skrutt var jättepigg..
Har ju inte gått så hårt på hela veckan, haha..
NÖJD MED BÅDA!!
Imorn får vi se vad som händer, kanske rider ut play och star på gärdet ? det märker vi :)
Nu ska jag ner och dricka vatten, kanske bloggar senare.
Annars G O D N A T T

Kommentarer
sselma säger:

SÅ SÖT!

2012-02-11 | 17:09:42
Bloggadress: http://yyesbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback