förlåt för sjukt dåligt update..

Men har inget kul att skriva..
vad vill ni läsa om ? bara att kommentera!
Hade sov morgon till 8 idag, riktigt nice faktiskt! Drog till stan med Nattis efter skolan, träffade även Rikard där.
Sen när de skulle dra träffade jag Simon på rese, så va snäll och hängde med han till stan igen för han skulle köpa vantar till säfsen på fredag, som jag inte får åka till :( Mami hämtade mig vid kvart i 6, så drog vi till stallet och jag blev även 2000 kronor rikare.. TUMMEN UPP!
Imorn börjar jag jag 10 över 11, nice eller vad ? :o Sen sover Andrea hos mig och på fredag sticker vi upp till berget med skolan och flötar oss rejält! Kanske åker lite pulka också, haha :)
Men nu ska jag kolla film, sen måste jag läsa lite i svenskaboken ocksåå... men bara om jag orkar! Hörs imorn, P U S S
fett snyggaaaaaa!!!

Kommentarer
selma säger:

JAG VILL OXÅ HA SÅNA!

2012-02-01 | 22:55:44
Bloggadress: http://yyesbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback