det starkaste man kan göra är att visa sig svag

Dagen har tillbringats tillsammans med Ellinor, Julia&Malin. Har haft världens mensvärk också, men sjukt underbart att träffa framförallt Ellinor som jag inte har träffat på ett bra tag.
Åkte till stallet vid 6, red först Star lite barbacka mest för att känna på handtagen ohså inför träningen imorn.
Sen red jag Playboy som verkligen inte ville som jag ville idag! Drog iväg från volten flera gånger och jag ville inte direkt att vi skulle gå omkull så blev riktigt sur på han. Först fick han typ värsta chocken eller något, sen lyssnade han kalas ett tag tills han fick något ryck igen.. Sötponnyn! Men gick faktiskt bra tillslut när han insåg att jag inte direkt gav mig :)
tjockis jag ser ut.. men kolla på fina Playboy ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback