Anna, jag hoppas du läser detta!

jag kommer ihåg alla gånger jag ringde dig när jag skulle gå ner i källaren, livrädd för den där clownen..
Eller när du (?) ringde och väckte mig varje morgon för att jag inte skulle komma försent till skolan..
Alla bilder, alla minnen&allt skratt, det får inte bara ta slut sådär.
Jag Saknar Det, Jag Saknar Dig!
Du fick mig att le när allt var skit, att skratta när jag var ledsen, du fick mig alltid att gråta av skratt :')
Vi hade alltid så kul tillsammans,
Liseberg den 4 December tillexempel..Oherrgud, sällan man har så kul!
Och på vägen dit när vi skulle in på donken, hahahah!
"Varning för halka", fast det såg inte vi..
När vi lyssnade på Sofijah hela vägen dit,
och du läste igenom hela min dagok.. HAHA
Det va med dig jag skolka första gången, haha kommer ihåg det så väl :')
Bilderna vi tog i din mammas rum, åh..
Eller musikvideon vi gjorde till "when your gone"
Haha,
vi hara kleta ner hela mitt ansikte med din mascara borste xd
Sen fick jag värsta utslag typ :o
Kommer också ihåg när vi skulle fira Viola hemma hos mig och skulle gör en skattjakt åt henne,
och under tiden fick hon stå utanför i bara strumpor och vänta..
Men ja, dig hann vi aldrig fira..
För på en kväll förändrades allt.
Vi gled isär och jag började umgås med Julia ist.
Tappa kontakten totalt,
och efter det har det inte blivit så mycket mer..
Förlåt för det!
Jag vill egentligen bara säga,
att jag saknar dig!
Jag saknas oss!
Alla minnen.

Jag älskar dig,
och kommer alltid att finnas för dig.
Bara ett telefonsamtal bort

// AnnasFlikka ♥

Kommentarer
annalitborn säger:

men åh..



asso jag vet inte vad jag ska skriva.. det är helt sjukt att det blev så här, för vi var verkligen så jäkla tighta!

Det känns så himla tråkigt att vi inte har gjort någonting åt det..



hahaha, åh..liseberg! när vi stog med airhockey! klooockrent! haha!



Jag älskar dig också finis.

Och jag saknar det här som tuuusan.. :((



/MoasFlikka

2012-02-07 | 07:12:49
Bloggadress: http://anneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback