Tack Julia för designen&headern!

riktigt fin bild på mig och Julia, har tyvärr inga normala utan bara från våran så kallade "fjortistid".

Hej på er!
Fick riktigt damp på den förra bloggen eftersom ingenting fungerade..
Skaffade alltså en ny blogg, MBERGMANS fick bli namnet. Heter ju Moa Bergman, sen är det ju lite kortare än "mooabeergmaan"
som min förra blogg hette. Eller heter, för jag har ju fortfarande kvar den.
De närmsta veckorna nu kommer nog inte bloggningen vara på topp, eller så är den det ? vem vet..
Har iaf körtel feber, eller kyssjukan som det kallas, nu som jag fick reda på i onsdags. Känns ju himla kul :(
Får inte rida min ponny på ett antal veckor nu framöver, segt som tusan!
Tur att jag har en mamma som kan longera och en underbar vän vid namn Lina som kan hjälpa mig. Blir nog bra ändå :)
TUSEN TACK TILL ER BÅDA!
Ne, men om man kanske skulle sova lite nu. Hörs nog imorn, blir ingen skola för mig eftersom jag fortfarande är svullen
i ansiktet och har feber så är det bättre att va hemma. Lediga på tisdag och på onsdag slutar vi 11 trorja, så
tänkte gå då. ENJOY
Fick riktigt damp på den förra bloggen eftersom ingenting fungerade..
Skaffade alltså en ny blogg, MBERGMANS fick bli namnet. Heter ju Moa Bergman, sen är det ju lite kortare än "mooabeergmaan" som min förra blogg hette. Eller heter, för jag har ju fortfarande kvar den.
De närmsta veckorna nu kommer nog inte bloggningen vara på topp, eller så är den det ? vem vet..
Har iaf körtel feber, eller kyssjukan som det kallas, nu som jag fick reda på i onsdags. Känns ju himla kul :(
Får inte rida min ponny på ett antal veckor nu framöver, segt som tusan!
Tur att jag har en mamma som kan longera och en underbar vän vid namn Lina som kan hjälpa mig. Blir nog bra ändå :)
TUSEN TACK TILL ER BÅDA!
Ne, men om man kanske skulle sova lite nu. Hörs nog imorn, blir ingen skola för mig eftersom jag fortfarande är svullen i ansiktet och har feber så är det bättre att va hemma. Lediga på tisdag och på onsdag slutar vi 11 trorja, så
tänkte gå då. ENJOY



Kommentarer
Julia säger:

HAHAHAHAHA!! glömmer aldrig den dagen! xd<3

2011-12-19 | 17:26:50
Bloggadress: http://smallsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback