MEDANS DET ÄR REKLAM

passar jag på att blogga. Finns en här som är på jävligt dåligt humör, men varför är jag inte förvånad.. ?
Går väldigt dåligt för oss, vinner inget :( men det är väl bara som vanligt.. Haha.
Imorn är det julafton! hur firar ni eran ?
Vi, eller jag och mamma, åker iaf till stallet på morgonen för att mocka och julpynta hos min pärla. Sen fixar vi oss lite och klockan 1 hämtar vi farfar så åker vi hem till mormor&morfar för lite julmat. Efter Kalle-Anka åker vi hem hit igen och öppnar paketen, äter tomtegröt, fikar och allt sånt.
Fett trött är jag också, så ska spela klart den sista bingosaken nu och sen ska jag sovaa! Fårse när jag hinner blogga imorn, godnatt vänner!

Juste, vet att jag lovade er bild på jeansen och tröjan.. men har helt enkelt glömt det idag :( SORRY!
men kommer nog ta en outfitbild imorn, så får ni se då.
HOPPAS PÅ ATT SVULLNADEN HAR GÅTT NER OCKSÅ!!!!


förra året hade vi ganska mycket snö också, sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback