25 december

Julafton igår var helt underbar, tack alla! Och jag måste säga att jag älskar min mamma mest, som hon ställer upp för mig med allt och som hon fixade igår. Världens bästa ♥
Idag har jag redan varit i kyrkan, KLOCKAN 7(!!!!!) satt jag i Sventorps kyrka. Längsta timmen i mitt liv :o
det jag fick igår; 
* John Whitaker ridbyxor, skitsnygga!
* Kingsland pannband
* Kingsland träningströja
* "var sann mot dig själv", bok
* 4 filmer, vet inte vad de heter..
* Sex and the city, filmen
* Örhängen
* 800 på gina
* 500 kr
* 100 på bio
* Godis
* 2 Parfymer
* En tröja
Tror det va allt :) Kan lägga upp bild sen, kanskeee ;)
glömde publicera detta..
har även fixat mig nu, så snart sticker jag till Noah där även emil är.. ? Återstår att se :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback